- 15 september 2021
INTEREST based target groups
Onze unieke interest based aanpak laat een doorgedreven selectie en communicatie met uw doelgroep toe. De perfecte oplossing als u als adverteerder een hoge respons en conversie nastreeft.
UW doelgroep selecteren
PREDEFINED INTERESTS
U kunt kiezen uit ruim 965 bestaande interesses om uw doelgroep samen te stellen:
- BtoB interesses
gelinkt aan 18.500 neutrale redactionele artikels op onze vakwebsites,
gelezen door 360.000 kmo's - BtoC interesses
gelinkt aan 2.000 bouwinstructies en 800 instructievideo's op de Dobbit website,
gelezen door 260.000 actieve bouwers en verbouwers
Benieuwd hoeveel leads/unique viewers een bepaalde interesse oplevert?
Ontdek het snel via de interesse simulator
INTERESSE SIMULATOR
CUSTOMISED INTERESTS
Naast 965 bestaande interesses biedt PMG ook de mogelijkheid om eigen interesses te definiëren. Deze gepersonaliseerde interesses koppelen we via zoektermen aan onze bestaande content. Of bij gebrek aan voldoende bestaande content publiceren we nieuwe content afgestemd op uw interesse. Op basis van het leesgedrag analyseren we tot slot hoe onze lezers omgaan met deze content en bijhorende interesses. U verzamelt zo kwalitatieve leads op maat.
gericht communiceren met uw doelgroep
Dedicated online magazines zijn een bijzonder performante manier om uw doelgroepenselectie gericht te benaderen.
Dit gepersonaliseerd, online magazine bevat enkel eigen content en kan zo perfect afgestemd worden op uw merk en de behoeften van uw doelgroep. Focus op maximale conversie door relevante content en acties aan te bieden.
- gemiddelde openingsrate online magazine: 60%
- click through ratio: 35%
Bekijk voorbeelden van dedicated online magazines:
ATLAS COPCO | BOSSUYT | JOYN | REHAU
Met een sterke call-to-action verwerft u extra informatie op een GDPR-conforme manier over uw leads die u effectief zelf kan gebruiken voor verdere opvolging. U heeft de keuze uit 5 beschikbare conversietools om het profiel van uw prospecten op een GDPR-proof te verrijken met extra data: surveys, wedstrijden, webinars, promoties en white papers.
Wenst u meer informatie over Interest Based Advertising?
CONTACTEER ONS