- 05 augustus 2024
Optimaliseer uw beursdeelname met deze 5 tools
en verhoog de visibiliteit van uw merk en product
Bij een beursdeelname is een goed communicatieplan essentieel. PMG kan een waardevolle partner zijn in het verbeteren van uw beurscommunicatie. Met vakmedia, zowel print als online, communiceert u uw beursaanwezigheid naar een gerichte en ruimere doelgroep dan enkel uw eigen netwerk. Zo trekt u al voor aanvang van de beurs leads aan die u verder kan opvolgen en via de juiste conversietools kan omzetten naar GDPR-proof prospecten.
CONTACTEER MIJ VRIJBLIJVEND OVER DE BEURSOPTIMALISATIETOOLS
Haal het maximale uit uw beursdeelname
Voor bedrijven die deelnemen aan een beurs is een goed doordacht communicatieplan essentieel. Niet alleen om bezoekers naar de stand te trekken, maar ook om deze contacten om te zetten in waardevolle leads door middel van effectieve communicatie. Een effectieve communicatiecampagne rondom uw beursdeelname kan dus het verschil maken tussen een vluchtige ontmoeting en een langdurige zakelijke relatie
BEURSCAMPAGNE
De PMG-redactie brengt telkens een speciale beurscampagne en biedt zo een uniek platform voor een gerichte beurscommunicatie naar uw doelpubliek. Elke beurscampagne combineert print en online en omvat
- een speciale reeks online themamagazines in aanloop naar de beurs
- een beursspecial in het online magazine met een complete verslaggeving
- en een beursspecial in het print magazine
BeursoptimalisatieTOOLS
Optimaliseer uw beursdeelname in 5 stappen en zet optimaal in op:
VISIBILITY | LEAD GENERATION | TRAFFIC GENERATION | PROSPECT CONVERSION
Promoot uw beursdeelname op het juiste moment, met de juiste content en binnen de neutrale, kwalitatieve context van onze vakmedia bij uw doelpubliek. Volg uw leads, fysiek als digitaal, ook op na de beurs en zet deze succesvol om naar nieuwe klanten.
GENEREER GERICHTE TRAFFIC NAAR UW EIGEN platform
Een TRAFFIC UNIT in het online themamagazine is een efficiënte manier om algemeen en breed leads te verzamelen bij uw doelpubliek. Een sprekende foto met een prikkelende teasertekst leiden geïnteresseerden rechtstreeks naar uw eigen online omgeving.
Bekijk enkele voorbeelden van traffic unit in het online magazine:
RENAULT - DELTA - CROSCALL - FEIN
ZET UW PRODUCT MAXIMAAL IN DE KIJKER
De ONLINE PRODUCTVOORSTELLING of branded content story brengt de essentie van uw product als probleemoplossende content verrijkt met foto- en/of videomateriaal. Extra informatie zoals beursfolders, whitepapers, kortingsbonnen... kunnen steeds als bijlage toegevoegd worden.
Bekijk voorbeelden van branded content story's:
TOYOTA - IFM ELECTRONICS - BYSTRONIC - COYOTE
GENEREER EXTRA VISIBILITEIT IN PRINT
Uw productpresentatie in het print magazine op 2 PAGINA'S MET QR-CODE naar extra informatie zoals video's en bijlagen. U ondersteunt zo maximaal uw online activiteiten in print in eenzelfde, kwalitatieve context en optimaliseert het bereik. Een andere optie is om uw beursdeelname in print te ondersteunen in de vorm van een advertentie.
ZET UW LEADS TOT SLOT OM TOT GDPR-PROOF PROSPECTEN
Benader al uw leads opnieuw via een DEDICATED ONLINE MAGAZINE. Dit exclusieve, online magazine bevat enkel uw eigen content en wordt verstuurd naar alle verzamelde leads. Focus hierbij op maximale conversie door een concrete CALL-TO-ACTION in te bouwen aan de hand van 1 van de 5 prospect conversion tools en vorm uw leads om naar GDPR-proof prospecten.
Bekijk enkele voorbeelden van een dedicated online magazine:
ATLAS COPCO - RENAULT - TOYOTA - MAZDA
Bekijk enkele voorbeelden van een call-to-action:
Promo Sipwell: Test 2 weken gratis een waterkoeler
Wedstrijd Rehau: Win een gezinsticket naar Plopsaqua Hannuit!
Wedstrijd DPG Media: Win een Dag Allemaal actie in uw verkooppunt