- 14 december 2021
- | Bron: Script
Adveo stelt nieuwe cataloog voor op de Paper Show

Adveo stelt op de Paper Show hun nieuwe cataloog en private-labelcataloog voor. Maar ook hun logistieke services zetten ze er graag in de kijker. “We hebben heel wat plannen voor 2022, en dit betreft voornamelijk de lancering van ons leveranciersplatform”, aldus Director Purchasing & Merchandising Robbie Vermeulen.

Kunnen jullie al een tipje van de sluier lichten wat betreft de nieuwigheden die jullie zullen presenteren op de Paper Show?
Vermeulen: “Een van de zaken die we onder handen nemen, is ons private label Pergamy. Samen met Gallery willen we daar nog verder op inzetten. Paper Show wordt het ideale platform om dat via een cataloog te presenteren. Ook onze catalogus 2022 zal geprint klaarliggen op onze stand. Daarin laten we ons huidig gamma zien alsook een preview van wat nog zal komen. We onderzoeken momenteel of we een private label in facilitaire producten kunnen ontwikkelen. En als laatste gaan we onze rol als distributeur in de verf zetten, want ook daar hebben we plannen voor 2022.”
Wat precies houden die plannen voor 2022 in?
Vermeulen: “De belangrijkste stap die we gaan zetten, betreft ons leveranciersplatform. Er komt een portaal waarop producten kunnen worden toegevoegd. Leveranciers zullen het assortiment kunnen downloaden, data optimaliseren, zoekwoorden, SEO en omschrijvingen toevoegen … Dat alles zal voor snellere productcreatie zorgen, waardoor onze dealer meer kan verkopen. Ook operationele zaken willen we vergemakkelijken, zoals online een afspraak maken voor de levering van goederen. Tegen eind 2022 willen we dat de pricing volledig digitaal verloopt, onze belangrijkste zet.”
