- 17 september 2021
LEADs CONVERSION
100% gdpr PROOF
De verzamelde leads kunnen, met oog op verdere opvolging en conversie, aangevuld worden met extra GDPR-proof data. Dit kan door de leads opnieuw te benaderen via een PMG dedicated online magazine met aanvullende content en een concrete call-to-action.
LEADS worden prospects
Een dedicated online magazine is een magazine met voornamelijk branded content en wordt uitgestuurd naar alle verzamelde leads. U benadert de geïnteresseerde lezers opnieuw op een professionele manier met enkel eigen, relevante content en acties afgestemd op hun behoeften.
- gemiddelde openingsrate online magazine: 60%
- click through ratio: 35%
Bekijk voorbeelden van dedicated online magazines:
TOYOTA | CROSSCALL | MAZDA
LEES MEER OVER DEDICATED ONLINE MAGAZINES
CALL-TO-ACTION
Met een sterke call-to-action verwerft u extra informatie op een GDPR-conforme manier over uw leads die u effectief zelf kan gebruiken voor verdere opvolging. U heeft de keuze uit 5 beschikbare conversietools om het profiel van uw prospecten op een GDPR-proof te verrijken met extra data: surveys, wedstrijden, webinars, promoties en white papers.
Bekijk voorbeelden van concrete call-to-actions met oog op GDPR-proof data:
ATLAS COPCO | SIPWELL
LEES MEER OVER CONVERSION TOOLS
Elk merk is echter uniek en om die reden ontwikkelt PMG steeds, samen met u, een eigen aanpak op maat. Zo stemmen we het concept af op uw merk, bedrijf, marktsituatie, beschikbare data ... zodoende uw vooropgestelde doelstellingen te realiseren.
CONTACTEER ONS