LEADs CONVERSION

100% gdpr PROOF

De verzamelde leads kunnen, met oog op verdere opvolging en conversie, aangevuld worden met extra GDPR-proof data. Dit kan door de leads opnieuw te benaderen via een PMG dedicated online magazine met aanvullende content en een concrete call-to-action.

LEADS worden prospects

Een dedicated online magazine is een magazine met voornamelijk branded content en wordt uitgestuurd naar alle verzamelde leads. U benadert de geïnteresseerde lezers opnieuw op een professionele manier met enkel eigen, relevante content en acties afgestemd op hun behoeften.

dedicated

  • gemiddelde openingsrate online magazine: 60%
  • click through ratio: 35%

Bekijk voorbeelden van dedicated online magazines:
TOYOTA | 
CROSSCALL | MAZDA

LEES MEER OVER DEDICATED ONLINE MAGAZINES

CALL-TO-ACTION

Met een sterke call-to-action verwerft u extra informatie op een GDPR-conforme manier over uw leads die u effectief zelf kan gebruiken voor verdere opvolging. U heeft de keuze uit 5 beschikbare conversietools om het profiel van uw prospecten op een GDPR-proof te verrijken met extra data: surveys, wedstrijden, webinars, promoties en white papers.

conversion

Bekijk voorbeelden van concrete call-to-actions met oog op GDPR-proof data:
ATLAS COPCO | SIPWELL

LEES MEER OVER CONVERSION TOOLS

Elk merk is echter uniek en om die reden ontwikkelt PMG steeds, samen met u, een eigen aanpak op maat. Zo stemmen we het concept af op uw merk, bedrijf, marktsituatie, beschikbare data ... zodoende uw vooropgestelde doelstellingen te realiseren.
CONTACTEER ONS

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PMG COMMUNICATION SOLUTIONS 

PMG COMMUNICATION SOLUTIONS maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.