Hansgrohe viert 120 jaar kwaliteit, design en innovatie

hansgrohe

2021 is een bijzonder feestjaar voor hansgrohe. Niet alleen viert het merk zijn 120-jarige jubileum, het is ook de 30ste verjaardag van zijn introductie op de Belgische markt. 

Hansgrohe Aqua Days

Om dit feestjaar af te trappen, nodigt hansgrohe u graag uit op haar Hansgrohe Aqua Days. Tijdens dit interactieve virtuele event ontdekken bezoekers hoe het merk water vormgeeft en innoveert. De nieuwe productreleases van hansgrohe en AXOR beloven werkelijk adembenemend en inspirerend te zijn. Van visionaire concepten en toekomstgerichte technologieën tot een uniek ontwerp.

Zo is er de première van de Pulsify doucherevolutie van hansgrohe en de nieuwe AXOR One collectie in samenwerking met Barber Osgerby. Eén ding staat alvast als een paal boven water: hansgrohe blijft trouw aan zijn traditie, ook in de toekomst. De Aqua Days luiden ook het begin in van een nieuwe consumentgerichte merkervaring die te allen tijde online en on-demand toegankelijk is, aanpasbaar aan ieders agenda.

Er wordt ook een livechatmogelijkheid aangeboden. Drie uur lang hebben de bezoekers de mogelijkheid vragen te stellen aan de productexperten.

Deelnemers maken bovendien kans op een mooi cadeau, een handdouche uit het nieuwe hansgrohe-gamma.

Praktische info

De presentatie wordt gegeven in het Engels en Duits, met Franstalige ondertiteling.

Van 16 tot en met 18 maart

Chatsessies mogelijk op: 16 maart: 11 tot 13 uur (Europa + Afrika), 17 maart: 9 tot 11 uur (Europa + Azië) en 18 maart: 16 tot 18 uur (Europa + Amerika)

Registeren via pro.hansgrohe.com

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PMG COMMUNICATION SOLUTIONS 

PMG COMMUNICATION SOLUTIONS maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.