- 01 juni 2021
- | Bron: Retail Professionals
WAAROM KIEZEN VOOR PERS IN UW VERKOOPPUNT ?
Wij lijsten voor u graag nog even op waarom pers vandaag nog steeds een onmisbaar artikel is binnen het assortiment van een retailer:
AANTREKKELIJKE PRODUCTEN
Een aanbod kranten en magazines heeft zijn meerwaarde in uw verkooppunt en wel om volgende redenen:
- Het zijn impulsproducten.
- Het genereert een mooie marge voor u.
- Het houdt geen risico in voor u want u heeft op alle onverkochte exemplaren recht van retour.
- Het vraagt een heel beperkte plaats in de winkel.
- Het vraagt weinig workload voor uw personeel.
HET RETAILKANAAL GROEIT
Het retailkanaal groeit ieder jaar in marktaandeel.
Dit valt voornamelijk te verklaren vanuit het one-stop-shopping gegeven. Klanten kiezen voor die winkels waar ze alles in 1 verplaatsing kunnen aanschaffen.
Dus ook hun favoriete krant en magazine.
EEN UNIEKE FORMULE
Op 2 jaar tijd zijn er maar liefst 450 doorleveringen ontstaan, waarvan ongeveer 40% retailers zijn.
De samenwerking met een lokale krantenwinkel biedt u tal van voordelen:
- snelle en transparante communicatie
- extra leveringen bij uitverkoop
- maandelijkse transparante facturatie
- gratis meubel
- geen kosten
Bent u de volgende die pers introduceert in uw winkel?
MEDIAPLEIN 1
2018 ANTWERPEN
Voor vrijblijvende extra info
over deze manier van werken,
contacteer:
mila.honig@dpgmedia.be
0468/19.81.40
www.dpgmedia.be
