Sikkens-roadshow brengt innovaties naar klanten

Drive to connect

In september rijdt een speciale Sikkens-truck twee weken door Nederland, België en Luxemburg. Het verfmerk van AkzoNobel brengt daarmee de nieuwste producten en services onder de aandacht van autoschadeherstelbedrijven. De roadshow heeft een informatief en informeel karakter en verbindt deelnemers met innovaties, met de toekomst en met elkaar. Het thema luidt dan ook ‘Drive to connect’. De sessies vinden plaats op verschillende locaties in de Benelux tussen 10 en 20 september, telkens van 17 tot 21 uur. Tijdens de roadshow kunnen deelnemers kennismaken met de gloednieuwe luchtdrogende clearcoat Autoclear Aerodry. Dit product combineert snelheid en flexibiliteit en is inzetbaar bij 90% van alle reparaties. De lak hoeft niet geforceerd te worden gedroogd wat tijdbesparingen en een lagere energierekening oplevert. Een andere hoofdrol in de roadshow is weggelegd voor TeslaCure R100: de draadloze, oplaadbare Leduva-handlamp die droogtijden aanzienlijk verlaagt. Samen met de bekende sneldrogende filler Sikkens Autosurfacer UV zorgt TeslaCure R100 voor een snel reparatieproces. De filler is meteen na droging al schuurbaar. Ook Carbeat staat centraal in de speciale Sikkens-truck. AkzoNobel ontwikkelde exclusief voor autoschadeherstelbedrijven een heel praktisch programma in de cloud dat alle productiewerkzaamheden visualiseert met kolommen en kleuren. Een robuust touchscreen maakt voor iedereen in het schadeherstelbedrijf direct zichtbaar wat de status van een reparatie is en wat er nog moet gebeuren.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PMG COMMUNICATION SOLUTIONS 

PMG COMMUNICATION SOLUTIONS maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.