Ontdek de kracht van content om kwalitatieve leads te genereren

branded content

Content is de motor van uw communicatie. In tijden waar potentiële klanten zelf het initiatief nemen en online op zoek gaan naar antwoorden op hun vraag of oplossingen voor hun probleem, is het belangrijk om over relevante, online content te beschikken. Om te beantwoorden aan de noden van de potentiële klant is het echter essentieel dat content een duidelijke meerwaarde biedt, gedeeld wordt via relevante kanalen en makkelijk online vindbaar is. Content is de primaire sleutel om met deze potentiële klanten in contact te komen.

RELEVANTE CONTENT

Content is pas relevant als ze inspireert, informeert en praktisch voorthelpt. Door waardevolle content aan te bieden kan u zich op een geloofwaardige manier profileren als expert binnen uw vakgebied. U wint zo het vertrouwen van potentiële klanten en legt de basis voor een langdurige samenwerking. De kwaliteit van de content, de context waarin ze kadert en de kanalen waarop ze gedeeld wordt, bepalen het succes van de campagne en de kwaliteit van de leads die hieruit voortvloeien.

MAAK CONTENT AFGESTEMD OP DE BEHOEFTEN VAN DE POTENTIELE KLANT

Analyseer de noden en behoeften bij potentiële klanten en stem uw content daarop af. Ga niet zomaar voor content in de vorm van brochures of productfiches.
Deel uw kennis en ervaring en bied zo relevante informatie die helpt bij het oplossen van problemen of bij het nemen van beslissingen.

INTEGREER UW BRANDED CONTENT IN DE JUISTE VORM EN CONTEXT

Kies de juiste context voor het verspreiden van uw content bij uw doelgroep en zorg ervoor dat uw content aansluit bij de look-and-feel van het gekozen medium. Het verhoogt het vertrouwen en versterkt de aandacht van het publiek.

DEEL UW CONTENT VIA RELEVANTE KANALEN

Breng uw content tot bij uw doelgroep door deze te delen op relevante kanalen. Eigen mediakanalen zijn hierbij een
mogelijkheid als uw doelgroep reeds vertrouwd is met uw bedrijf.
Als u een nieuwe doelgroep wenst aan te spreken, integreer uw content dan binnen het aanbod van gespecialiseerde vakmedia.

Content delen in print, online en video

HIGH QUALITY LEAD GENERATION

Zodra uw content gelezen wordt, kan de lead generation beginnen en kan u deze potentiële klanten op een professionele manier benaderen. Hierbij kan u de extra informatie, uw aanbod, content, promo afstemmen op de behoeften die u kan afleiden uit de primaire content. Uw kans op actie en conversie naar hard leads wordt op deze manier vele malen versterkt.

LEAD GENERATION STARTEN

grs contentmarketingWenst u meer informatie, aarzel niet ons te contacteren 
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PMG COMMUNICATION SOLUTIONS 

PMG COMMUNICATION SOLUTIONS maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.