- 25 januari 2021
media, bereik & MIDDELEN
Om uw merk binnen de juiste context, met de juiste content en op het juiste moment in contact te brengen met uw doelpubliek biedt PMG het grootste bouwkennisplatform en efficiënte tools voor het overbrengen van uw nieuwe producten, technieken en acties.
Naast de gegarandeerde visibiliteit in de online magazines verzamelt PMG systematisch uw leads die u dan, via een DEDICATED ONLINE MAGAZINE kan converteren naar GDPR-proof sales leads.
MEDIA
Voor het genereren en converteren van kwalitatieve leads zet PMG integraal op online magazines:
- wekelijkse verschijning
- gemiddelde openingsrate: 30%
BEREIK
PROJECTO - AANNEMER - SANILEC - ELEKTRICIEN - COOLTECHNICS - SCHRIJNWERK - DECORATIE - FLOORTECH - ROOFTECH - GARDENPRO - PROFESSIONAL - ARGUS - INFRASTRUCTURE - DOBBIT
Met 14 titels bereiken we alle actoren binnen de bouw
- de vakmannen,
- de professsionele en particulieren bouwheren,
- de projectontwikkelaars,
- de bouwhandelaars,
- en de bouwers en verbouwers.
BEREIK | online abonnees | print lezers |
Projecto | 26.364 | 14.400 |
Aannemer | 33.275 | 17.200 |
Sanilec | 16.488 | 14.400 |
Elektricien | 18.007 | 9.600 |
Cooltechnics | 11.539 | 12.900 |
Schrijnwerk | 31.460 | 20.000 |
Decoratie | 14.920 | 12.800 |
Floortech | 14.920 | 13.200 |
Rooftech | 19.354 | 15.750 |
GardenPro | 12.056 | 14.000 |
MIDDELEN
- TRAFFIC UNIT
Een TRAFFIC UNIT is een efficiënte manier om algemeen en breed leads te verzamelen. Een sprekende foto met een prikkelende teasertekst en button leiden geïnteresseerden rechtstreeks naar uw eigen online omgeving waar uw merk en uw producten centraal staan.
Bekijk enkele voorbeelden van traffic unit in het online magazine:
DELTA - CROSCALL - FEIN - DEDICATED ONLINE MAGAZINE
Een DEDICATED ONLINE MAGAZINE is een performante manier om geïnteresseerde lezers opnieuw te benaderen en alsnog te converteren. Dit exclusieve, online magazine bevat enkel uw eigen content en kan perfect afgestemd worden op uw merk. Focus op maximale conversie door concrete content en acties aan te bieden.
Bekijk enkele voorbeelden van een dedicated online magazine:
REHAU - SINCLAIR - BROTHER - BRANDED CONTENT STORY
Uw content opgemaakt, op basis van aangeleverd tekst-, foto en videomateriaal, volgens de look en feel van de redactionele artikels en gepubliceerd binnen de neutrale, kwalitatieve context van onze vakwebsites.
Bekijk enkele voorbeelden van een branded content story:
SIKKENS - VAILLANT - JCB - BRANDED POP-UP WEBSITE
Lead generator tool met een ruime waaier aan mogelijke formaten om op een heel efficiënte en visuele manier GDPR-proof data te verwerven. - SECTOR SURVEY
Tool om kwalitatieve data over uw merk te verzamelen. Deze omvat de integratie en resultaten van een eigen vraag binnen een algemene, online survey over de sector heen (bouw, industrie, retail of Dobbit). - VIDEO INTERVIEW
Video waarin u uw expertise inzake een redactioneel onderwerp rond mobiliteit kan delen aan de hand van een interview met één of meerdere sectorspelers.
PMG biedt efficiënte tools om de communicatie rond uw merk te optimaliseren en zo uw doelgroep te bereiken, te identificeren en te activeren.
LEAD GENERATION CAMPAGNE
Verzeker u van een hoge conversie door in alle fasen van de customer journey actief te zijn. PMG biedt daarom extra voordelige PACKAGES. Zet uw eigen lead generation campagne op!
LEAD PACKAGES
COMMUNICATIESTRATEGIE
Bouw uw campagne op volgens de 3 fasen van het SEE | THINK | DO-model. Deze strategie laat toe uw prospects optimaal te bereiken in alle fasen van de customer journey en een zo hoog mogelijke conversie na te streven.
COMMUNICATIESTRATEGIE
Wenst u meer informatie, contacteer
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be.