- 12 oktober 2020
bereik & MIDDELEN
Om uw nieuwe modellen, acties en salonvoorwaarden binnen de juiste context, met de juiste content en op het juiste moment te communiceren met een doelgroep van 499.000 kmo's biedt Professional Media Group een uitgebreide
LEAD GENERATION CAMPAGNE rond Mobility Business Solutions, het perfecte alternatief voor het Autosalon 2021 en de ideale tool om het inleidend traject voorafgaand een aankoop volledig te digitaliseren.
MEDIA
PMG zet integraal in op online via
- een selectie van reguliere PMG online magazines (27 titels),
- een speciale reeks online Mobility Business Solutions magazines (5 edities)
- en dedicated online magazines.
BEREIK
De algemene campagne richt zich initieel naar
een kwalitatief doelpubliek van 499.000 leidinggevenden en beslissingsnemers bij kmo's
binnen de vakgebieden bouw, industrie, tooling, tuin, home , fashion, retail, food en events.
De speciale reeks online Mobility Business Solutions magazines richt zich tot een specifieke groep van 24.000 lezers die eerder content rond mobiliteitsoplossingen hebben geraadpleegd via onze online magazines.
INHOUD
De communicatie omvat alles met betrekking tot mobiliteitsoplossingen
- het delen van gespecialiseerde, redactionele content,
- het verzamelen van kwalitatieve data
- als het streamen van video's met experts
STRATEGIE
De campagne is opgebouwd volgens de 3 fasen van het
SEE | THINK | DO-model
PERIODE
- start: begin november 2020
- einde: begin maart 2021
MIDDELEN
- TRAFFIC UNIT
Kort tekstbericht met foto en url naar uw website of naar uw content op onze websites indien beschikbaar. - DEDICATED ONLINE MAGAZINE
Exclusief, online magazine met enkel eigen content verstuurd naar alle verzamelde leads o.b.v. eerdere publicaties of gerelateerde content. - BRANDED CONTENT STORY
Uw content opgemaakt, op basis van aangeleverd tekst-, foto en videomateriaal, volgens de look en feel van de redactionele artikels en gepubliceerd binnen de neutrale, kwalitatieve context van onze vakwebsites. - BRANDED POP-UP WEBSITE
Lead generator tool met een ruime waaier aan mogelijke formaten om op een heel efficiënte en visuele manier GDPR-proof data te verwerven. - SECTOR SURVEY
Tool om kwalitatieve data over uw merk te verzamelen. Deze omvat de integratie en resultaten van een eigen vraag binnen een algemene, online survey over de sector heen (bouw, industrie, retail of Dobbit). - VIDEO INTERVIEW
Video waarin u uw expertise inzake een redactioneel onderwerp rond mobiliteit kan delen aan de hand van een interview met één of meerdere sectorspelers.
PMG biedt een uitgekiende strategie en voordelen om de communicatie rond uw merk i.f.v. de concessiehouders verder te optimaliseren en zo uw doelgroep te bereiken, te identificeren en te activeren.
LEAD GENERATION CAMPAGNE
Verzeker u van een hoge conversie door in alle fasen van de customer journey actief te zijn. PMG biedt daarom extra voordelige PACKAGES.
Profiteer NU van deze Lead Generation Packages !
LEAD GENERATION PACKAGES
COMMUNICATIESTRATEGIE
Bouw uw campagne op volgens de 3 fasen van het SEE | THINK | DO-model. Deze strategie laat toe uw prospects optimaal te bereiken in alle fasen van de customer journey en een zo hoog mogelijke conversie na te streven.
COMMUNICATIESTRATEGIE
Wenst u meer informatie, contacteer
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be