- 23 juni 2020
LEAD GENERATION
Lead generation is fundamenteel in het werven van klanten. Het is belangrijk te weten wie interesse heeft in uw producten en diensten zodat deze contacten omgezet kunnen worden naar winstgevende klanten. PMG weet perfect wie, waar en wanneer welke content gelezen wordt.
Fase 1: SOFT LEADS
Zijn de lezers van de content of zij die online gerelateerde content lezen.
Fase 2: HARD LEADS
Zijn de soft leads die ingaan op een call to action en bereid zijn hun persoonlijke informatie door te geven.
1. SOFT LEAD GENERATION
Voor het werven van kwalitatieve soft leads is het essentieel om relevante en probleemoplossende content aan te bieden. Onze gespecialiseerde redactie vertaalt daarom uw boodschap in branded content die lezers helpt bij het oplossen van problemen of het nemen van de juiste beslissingen. De branded content wordt gepromoot via een story item in onze online magazines. Door de content lay-outmatig te laten aansluiten bij ons online magazine ervaren lezers deze informatie als trusted content en geniet uw boodschap de geloofwaardigheid van neutrale content. De lezers van uw branded content zijn kwalitatieve soft leads.
2. HARD LEAD GENERATION
In een volgend stadium komt het er op aan om het profiel van de soft leads te verrijken met extra persoonlijke gegevens. Dit realiseren we door de soft leads opnieuw te benaderen via een DEDICATED ONLINE MAGAZINE met opnieuw uw eigen branded content samen met een call to action die kan bestaan uit een geschikte CONVERSION TOOL. Met surveys, contests, webinars, promo’s of white papers zult u ongetwijfeld meer en vlotter hard leads genereren.