KWALITEITSLABELS

PMG is aangesloten bij meerdere vakverenigingen die erop toekijken dat alle uitgaven steeds voldoen aan alle kwaliteitsvereisten om als volwaardig vakblad naar buiten te treden. De labels vormen de kwaliteitsgarantie voor alle vakbladen.

CIM (België)

CIMHet CIM, Centrum voor Informatie over de Media, is een onafhankelijke onderzoeksinstelling die objectieve en betrouwbare informatie verschaft over de oplage en verspreiding van media.
Per gecontroleerd vakblad ontvangt de uitgever een officieel CIM-label dat mag worden afgedrukt in het vakblad en in alle gerelateerde documenten. Dit label garandeert dus steeds de juistheid van het aantal verspreide exemplaren.
Hoe werkt het cim?
www.cim.be

NOM MEDIA (Nederland)

HOI keurmerk
NOM verzamelt, controleert en certificeert print oplage van nieuwsmedia, magazines en vaktijdschriften. De informatie over verspreiding (print oplage) is een activiteit die in 2015 is overgenomen van HOI instituut voor media auditing. In opdracht van NOM worden de oplagecijfers door een externe RA/AA accountant gecontroleerd en gecertificeerd. De aangesloten titels mogen een HOI keurmerk hanteren in hun colofon en de tariefkaart.
www.nommedia.nl

WE MEDIA (België)

WE MEDIAWE MEDIA is in 2018 ontstaan uit de samensmelting van de twee federaties voor periodieke pers, The Ppress en de UPP en vertegenwoordigt de Belgische uitgevers van magazines, gratis pers en kranten. WE MEDIA ondersteunt, bevordert en verdedigt alle mediabrands die op een professionele én onafhankelijke manier informatieve content creëren. We Media groepeert ongeveer 300 uitgevers en 900 magazines.
www.wemedia.be

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PMG COMMUNICATION SOLUTIONS 

PMG COMMUNICATION SOLUTIONS maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.