- 22 juni 2021
BEURSOPTIMALISATIETOOLS
OPTIMALISEER UW BEURSDEELNAME met 5 tools
Bij een beursdeelname is een goed communicatieplan essentieel. Door uw merk en beursdeelname in de kijker zetten bij een ruime doelgroep verleidt u enerzijds prospects en klanten voor een bezoek op uw stand! Anderzijds werft u via uw beurscommunicatie ook een extra potentieel aan online leads die u verder kan opvolgen en via de juiste conversietools kan omzetten naar GDPR-proof prospecten.
CONTACTEER MIJ VRIJBLIJVEND OVER DE BEURSOPTIMALISATIETOOLS
BEURSCAMPAGNE
De PMG redactie brengt telkens een speciale beurscampagne en biedt zo een uniek platform voor een gerichte beurscommunicatie naar uw doelpubliek. Elke beurscampagne combineert print en online en omvat
- een speciale reeks online themamagazines in aanloop naar de beurs
- een beursspecial in het online magazine met een complete verslaggeving
- en een beursspecial in het print magazine
beursoptimalisatieTOOLS
Optimaliseer uw beursdeelname in 5 stappen en zet optimaal in op:
VISIBILITY | LEAD GENERATION | TRAFFIC GENERATION | PROSPECT CONVERSION
Promoot uw beursdeelname op het juiste moment, met de juiste content en binnen de neutrale, kwalitatieve context van onze vakmedia bij uw doelpubliek. Volg uw leads, fysiek als digitaal, ook op na de beurs en zet deze succesvol om naar nieuwe klanten.
GENEREER GERICHTE TRAFFIC NAAR UW EIGEN platform
Een TRAFFIC UNIT in het online themamagazine is een efficiënte manier om algemeen en breed leads te verzamelen bij uw doelpubliek. Een sprekende foto met een prikkelende teasertekst leiden geïnteresseerden rechtstreeks naar uw eigen online omgeving.
Bekijk enkele voorbeelden van traffic unit in het online magazine:
RENAULT - DELTA - CROSCALL - FEIN
ZET UW PRODUCT MAXIMAAL IN DE KIJKER
De ONLINE PRODUCTVOORSTELLING of branded content story brengt de essentie van uw product als probleemoplossende content verrijkt met foto- en/of videomateriaal. Extra informatie zoals beursfolders, whitepapers, kortingsbonnen ... kunnen steeds als bijlage toevoegd worden.
Bekijk voorbeelden van branded content story's:
TOYOTA - IFM ELECTRONICS - BYSTRONIC - COYOTE
GENEREER EXTRA VISIBILITEIT IN PRINT
Uw productpresentatie in het print magazine op 2 PAGINA'S MET QR-CODE naar extra informatie zoals video's en bijlagen. U ondersteunt zo maximaal uw online activiteiten in print in eenzelfde, kwalitatieve context en optimaliseert het bereik. Een andere optie is om uw beursdeelname in print te ondersteunen in de vorm van een advertentie.
ZET UW LEADS TOT SLOT OM TOT GDPR-PROOF PROSPECTEN
Benader al uw leads opnieuw via een DEDICATED ONLINE MAGAZINE. Dit exclusieve, online magazine bevat enkel uw eigen content en wordt verstuurd naar alle verzamelde leads. Focus hierbij op maximale conversie door een concrete CALL-TO-ACTION in te bouwen aan de hand van 1 van de 5 prospect conversion tools en vorm uw leads om naar GDPR-proof prospecten.
Bekijk enkele voorbeelden van een dedicated online magazine:
ATLAS COPCO - RENAULT - TOYOTA - MAZDA
Bekijk enkele voorbeelden van een call-to-action:
Promo Sipwell: Test 2 weken gratis een waterkoeler
Wedstrijd Rehau: Win een gezinsticket naar Plopsaqua Hannuit!
Wedstrijd DPG Media: Win een Dag Allemaal actie in uw verkooppunt
PLANNING BEURS & EVENT SPECIALS
- MATEXPO
- MACHINEERING
- ARHITECT@WORK
- A TASTE OF TAVOLA
- MEAT EXPO
- BROODWAY
- BUILDUP
- METAVAK
- ANUGA
- PROWOOD
- SHOES & BAGS TRADEMART
- INSTALL DAY
- HORECA EXPO
- DAG VAN DE AFWERKING
- BELGIAN ROOFDAY
- SCHRIJNWERK AWARDS
- DECORATIE AWARDS
- POLYCLOSE